segunda-feira, agosto 13, 2007

Post Secret

Ao visitar uma amiga do outro lado do atlântico, encontrei este post, sobre um dos meus blogs de eleição: "Post Secret" - frequento-o assiduamente todas as semanas, sempre que saiem novos post-secrets.
Faltam-me comprar os livros (se quiserem oferecer, estão à vontade)!
O vídeo é muito bom, com uma das minhas músicas favoritas, é uma apresentação sobre o projecto, vejam que vale a pena!

“There are two kinds of secrets:
those we keep from others,
and the ones we hide from ourselves.”
Frank Warren

Não consigo resistir a deixar de novo aqui a letra desta música fantástica.

Breath Me
Sia Furler

Help, I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And the worst part is there's no one else to blame

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me, I am small and needy
Warm me up and breathe me

Ouch, I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found
Yeah, I think I might break
Lost myself again and I feel unsafe

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me, I am small and needy
Warm me up and breathe me

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me, I am small and needy
Warm me up and breathe me

1 comentário:

Anónimo disse...

Very nicce!