segunda-feira, setembro 24, 2007

In Tune With Yourself

Esta semana, que agora chega, promete!
Mal começou e eu já estou todo roto.
Deixo-vos (como se vocês não tivessem dormido à espera de poder lêr isto) com o meu horóscopo semanal, acabei de o receber no meu mail e alegrou-me um pouco, apesar de tudo. Ora aqui vai:

"You could become more in tune with your own inner self this week, Eduardo, as your ruler Mercury changes signs and enters penetrating Scorpio on Thursday. You will begin to deal with people on a more profound and perceptive level and will start to understand yourself and your own motivations a lot better than you have in the past. Your ability to think your way out of any dilemma or problem you are having will be strong, and you may come up with some surprisingly perceptive reasons as to why an associate is behaving the way they are. Your mental acumen is strong right now and you will be able to solve a crossword puzzle in minutes. On Sunday, the Moon enters your sign of Gemini and squares Saturn in Virgo in your sector of home and family. You may have to spend a lot of time doing home repairs and could discover that your property needs a lot of fixing up."

Estas pseudo-massagens ao ego sabem sempre bem e, melhor, são gratuitas!
Porque hoje tenho um dia em cheio, fora do trabalho mas em trabalho, com reuniões e sessões fotográficas à mistura, começar o dia logo assim já ajuda a levantar a moral das tropas!
Entretanto fiz praticamente uma directa para acabar um trabalho para uma das reuniões que tenho mais logo ao final do dia, enfim, vou ali dormir duas horinhas e já volto... até já!

Sem comentários: